Šifry Emila Holuba Šifry Emila Holuba

Pravidla

Emil Holub byl jedním z našich nejslavnějších cestovatelů. A jižní Afrika je místo, kde na dobrodruhy čeká řada neobvyklých překvapení. Přidejte se k Emilově druhé expedici. Staňte se součástí příběhu a pomozte mu najít cestu domů.

Co budete potřebovat ke hře?

  1. Počítač, tablet nebo mobilní telefon s připojením k internetu.
  2. Přihlašovací údaje do herního systému, které získáte po registraci na stránce hry.
  3. Herní krabičku se vším co obsahuje, zejména tedy mapu jižní Afriky, obálky se zadáním jednotlivých stanovišť (otevřete je teprve v okamžiku, kdy k tomu budete vyzváni) a 5 kusů herních žetonů.
  4. Psací potřeby (nejsou součástí hry).

Přihlášení do hry

  1. Jděte na stránky hry sifry.mojedino.cz/afrika/registrace
  2. Registrujte si svůj tým a přihlaste se do hry. K registraci budete potřebovat kód, který naleznete na kartičce v herní krabičce nebo který jste si dokoupili od DINO či Cryptomania.
  3. Hra se spustí zadáním přístupového kódu AFRIKA do prvního stanoviště.

Emil Holub

Důležitá pravidla

  • Hra obsahuje 9 úkolů. Cílem je získat co největší počet bodů za jejich splnění.
  • Hra není časově omezena. Můžete hrát, jak dlouho budete chtít, ale nelze hrát opakovaně, kód je funkční pouze jednou.
  • Úkoly jsou seřazeny za sebou. Teprve po vyřešení jednoho úkolu je možné řešit další.
  • Zadání úkolu získáte vždy v herním systému, některé úkoly vyžadují i práci s dalšími herními materiály.
  • Řešením každého stanoviště je jedno smysluplné české (v jednom případě latinské; na tuto skutečnost vás upozorníme) slovo – heslo, které je zapotřebí vložit do herního systému. To ovšem neznamená, že vám nemůže vyjít například věta HESLO JE LÍPA nebo HESLEM JE ČESKÝ NÁRODNÍ STROM. V obou případech byste však měli zadat do herního systému pouze slovo LÍPA.
  • Pokud do systému zadáte dvě špatná hesla po sobě, další budete moci zadat až po uplynutí 2 minut.
  • Úkoly spolu souvisí pouze příběhem, každý je potřeba řešit samostatně.
  • Ve hře používáme anglickou abecedu o 26 znacích (CH jsou 2 různá písmena).

Bodování

  • Za vyřešení úkolů získáváte body.
  • Počet získaných bodů se liší podle toho, zda jste úkol vyřešili bez pomoci, vzali si v herním systému nápovědu či si vyžádali řešení.
    • Vyřešení úkolu znamená zisk 10 bodů.
    • Pokud využijete nápovědu, získáte po vyřešení pouze 5 bodů.
    • Každý úkol lze přeskočit, pokud si vezmete řešení. Nezískáte žádné body, ale můžete ve hře pokračovat dál.

Příběh

U jednotlivých úkolů vám bude systém po částech odhalovat příběh hry. Text příběhu neobsahuje žádné šifry, ale informace z něj se během hry mohou dost hodit.

Fair Play

Neprozrazujte prosím řešení úkolů. Je těžké si hru užít, pokud znáte dopředu řešení jednotlivých úkolů.

A to je vše, užijte si hru!
tým Cryptomania a Dino Toys